Biz Print – Mesečno iznajmljivanje štampača

Iznajmljivanje štampača kroz pakete

Preko 800 zadovoljnih korisnika Biz Print rešenja

@Glowimages 412-16516.
Upravljanje resursima za štampu
Stavite pod kontrolu sve Vaše procese upravljanja dokumentima i troškove štampe.
  • Da li znate koliki su ukupni troškovi štampe u Vašoj organizaciji?
  • Da li imate iskustva i znanja da kontrolišete svoje troškove štampe?

Kroz proces upravljanja resursima za štampanje, naši klijenti dobijaju vidljivost i kontrolu nad svojom potrošnjom.

Možete upravljati svim Vašim kancelarijskim uređajima:  kopir aparatima, štampačima, faks uređajima, skenerima, kao i najsavremenijom birotehničkom opremom, koja se nalazi u našoj ponudi (Xerox), sa jednog mesta uz preciznu kontrolu svakog resursa.

Implementacijom našeg rešenja za upravljanje resursima za štampanje transformišete Vaše kancelarijsko okruženje zarad boljih poslovnih rezultata:

  • smanjite ukupne troškove i do 30%,
  • zaštitite dragocene informacije,
  • kontrolišite pristup dokumentima i podacima,
  • poboljšajte dostupnost uređaja,
  • rešite probleme povećanjem zadovoljstva zaposlenih, pre nego što oni počnu da utiču na Vaše poslovanje.

Smanjite ukupne troškove i do 30%

Pogledaj

Da li znate koliko vremena i novca trošite u procesu štampanja? Većina firmi ne. One firme kojima smo pomogli su smanjile ukupne troškove štampe za čak 30%. Naše rešenje za upravljanje štampom je čini jednostavnom i lakom, tako da se možete koncentrisati na Vaš osnovni posao.

Kako ćemo Vam pomoći

Pogledaj rešenja

Naš tim dolazi do vas. Na osnovu Xerox metodologije utvrđujemo vaše postojeće stanje i potrebe.

Nakon toga, tražimo načine da:
— poboljšamo odnos broj zaposlenih po broju uređaja
— odredimo odgovarajući uređaj shodno Vašim poslovnim potrebama
— smanjimo broj i vrste uređaja
— uklonimo nepotrebne korake iz procesa štampe

Postavljanjem idealnog rešenja za vaše poslovanje, nastavljamo da nadgledamo Vaše aktivnosti štampanja kako bi pravovremeno reagovali i uštedeli vama i vreme i novac.

Naše dugogodišnje iskustvo uspešno integrišemo u hardversko — softverska rešenja, IT usluge i konsalting, s ciljem da zadovoljimo sve Vaše poslovne potrebe. Usluge i poslovna rešenja prilagođavamo veličini kompanije, sektoru poslovanja, kao i Vašim poslovnim ciljevima. Pokrivamo sve aspekte informacionih tehnologija, od analize, planiranja, projektovanja, razvoja, testiranja i implementacije informacionih sistema, do njihovog održavanja, nadogradnje, te savetovanja o njihovoj optimalnoj primeni.

Povećajte zadovoljstvo i produktivnost zaposlenih

Kvar uređaja ili nestanak tonera frustrira zaposlene. Oni moraju da zaustave sve ono što rade i pokušaju da reše problem.

Kako ćemo Vam pomoći

Mi imamo proaktivan pristup štampaču. Naše rešenje za upravljanje resursima za štampanje pokriva sve uređaje bez obzira na model. Ovo uključuje daljinsko praćenje istih, popunjavanje zaliha i proaktivno rešavanje problema pre nego što zaposleni saznaju uopšte za problem.

Vaši zaposleni mogu da prestanu da brinu o „suočavanju“ sa štampačima i umesto toga rade prioritetnije poslove.

Kroz funkcije kao što su šifrovanje podataka, naši multi-funkcijski uređaji obezbeđuju da se informacije bezbedno prenose kroz celu infrastrukturu.

U saradnji sa dodeljenim account managerom vrlo lako i brzo resavamo sve situacije koje su nam od znacaja za poslovanje.
Odlicna komunikacija i upoznavanje sa novim modelima optimizacije stampe omogucili su nam da na pravi nacin sagledamo sve prednosti i odlucimo se za ovaj model.

www.korekt.rs

Aleksandar Pavlović
Menadžer prodaje, Korekt d.o.o.

U Biz Up team-u smo pronašli partnera koji na najbolji način vodi brigu o našim telekomunikacionim potrebama. Pravovremeno i profesionalno predstavljaju svoje predloge i rešenja, istovremeno brzo reagujući na naše zahteve. Kroz dodelu account manager-a omogućena nam je vrlo profesionalna i laka komunikacija.

Snežana Bilić Maćić
Asistent IT direktora i direktora opštih poslova, B92 & Prva TV

Odlična saradnja sa ekipom Biz Up tima. Svojim rešenjima, predlozima i sugestijama prate razvoj mog preduzeća. Njihovim Biz Print rešenjem sam oslobodio svoje vreme koje sam odvajao za brigu o štampi u okviru preduzeća. Upoznali su me sa tim modelom štampe o kome nisam puno znao.

Zoran Dimitrijević
direktor, Dima Auto d.o.o.

Ponuda multifunkcijskih uređaja

A4 Format

CRNO BELI

Xerox Workcentre 3345

Detaljnije

  • Printer, kopir, skener, fax, email
  • Brzina štampe 40 str/min
  • Izlazak prve stranice za manje od 9,5 sek.
  • Automatsko dvostrano (duplex) štampanje/kopiranje/skeniranje
  • Kapacitet DADF-a 50 listova
  • Izuzetan kvalitet otiska koji omogućava rezolucija od 1200×1200 dpi
  • Standardan kapacitet papira od 300 listova
  • Wi-Fi Direct konekcija pored USB 2.0 i Gigabitne mrežne konekcije
  • USB port sa prednje strane — štampajte ili skenirajte na bilo koji USB memorijski stik
  • Veoma lak za rukovanje 4,3″ kolorni touchscreen interfejs

CRNO BELI

Xerox VersaLink B405

Detaljnije

  • Printer, kopir, skener, fax, email
  • Brzina štampe, kopiranja 45 str/min u koloru i b&w
  • Izlazak prve stranice za manje od 6 sek.
  • Preporučeni mesečni obim štampe do 15.000 otisaka
  • Automatsko dvostrano (duplex) štampanje/kopiranje/skeniranje
  • Kapacitet DADF-a 60 listova
  • Brzina skeniranja: 53 str/min u crno belo, 28 str/min u koloru
  • Izuzetan kvalitet otiska koji omogućava rezolucija od 1200 x 1200 dpi
  • Touch-screen displej od 4,3 inča
  • Standardan kapacitet papira od 700 listova
  • Kaseta 1 kapaciteta 550 listova i
  • Bypass kaseta kapaciteta 150 listova
  • USB 3.0 i Gigabitna mrežna konekcija, NFC Tap-to-Pair
  • USB port sa prednje strane
  • štampajte ili skenirajte na bilo koji USB memorijski stik
  • ConnectKey

KOLOR

Xerox VersaLink C405

Detaljnije

  • Printer, kopir, skener, fax, email
  • Brzina štampe 35 str/min
  • Izlazak prve stranice za manje od 8 sek.
  • Automatsko dvostrano (duplex) štampanje/kopiranje/skeniranje
  • Kapacitet DADF-a 50 listova
  • Izuzetan kvalitet otiska koji omogućava rezolucija od 600 x 600 x 8 dpi
  • Konekcija: USB 3.0, 10/100/1000 BaseTX Ethernet, High-Speed USB 2.0 direct print, NFC
  • Brzina skeniranja: 40 str/min crno belo, 21 str/min u koloru
  • USB port sa prednje strane — štampajte ili skenirajte na bilo koji USB memorijski stik
  • Veoma lak za rukovanje 5″ kolorni touchscreen interfejs

A3 Format

CRNO BELI

Xerox VersaLink B7030

Detaljnije

  • Printer, kopir, skener, fax, email
  • Brzina štampe 30 str/min
  • Izlazak prve stranice za manje od 9,1 sek.
  • Automatsko dvostrano (duplex) štampanje/kopiranje/skeniranje
  • Kapacitet DADF-a 110 listova
  • Izuzetan kvalitet otiska koji omogućava rezolucija od 1200×1200 dpi
  • Ukupni kapacitet papira od 3.140 listova
  • Wi-Fi Direct konekcija pored USB 3.0 i Gigabitne mrežne konekcije
  • USB port sa prednje strane — štampajte ili skenirajte na bilo koji USB memorijski stik
  • Veoma lak za rukovanje 7″ kolorni touchscreen interfejs

KOLOR

Xerox VersaLink C7025

Detaljnije

  • Printer, kopir, skener, email
  • Brzina štampe 25 str/min
  • Izlazak prve stranice za manje od 6,9 sek. (crno bela), odnosno 9 sek. (kolorna)
  • Automatsko dvostrano (duplex) štampanje/kopiranje/skeniranje
  • Kapacitet DADF-a 110 listova
  • Rezolucija štampe: 1200 x 2400 dpi
  • Brzina skeniranja: 55 str/min u koloru i crno belo
  • Scan destinacije: Scan to network server, scan to USB drive, Scan to Email
  • Scan to client (SMB i FTP), Scan to Mailbox, Scan to Secure FTP, Scan to Home
  • Kapacitet papira od 1.140 listova A3 ili A4
  • Podržane gramature papira: od 60 gr/m² – 256 gr/m²
  • USB port sa prednje strane – štampajte ili skenirajte na bilo koji USB memorijski stik

Biz Up usluge i rešenja - ZAKAŽITE KONSULTACIJE

Top